Posted in Հանրահաշիվ, Նախագծեր

Ուսումնական ճամփորդություն Կենտրոնական բանկ❤️

Այսօր ընկեր Ելենայի հետ գնացինք ՀՀԿԲ։Ճիշտ է ես արդեն գնացել էի իմ դասարանի հետ բայց այս անգամ ավելի հաճելի էր։Բոլորս ոգևորված էինք գնում։Ճանապարհին վարորդին խնդրեցինք միացնի երաժշտություն։Երբ հասանք արդեն ամենինչ հետաքրքիր առավել ևս դիզայնով։առաջինը խոսեցինք առաջին մետաղադրամների մասին նաև որոշ չափով քննարկեցինք պատմության մասին։Երկրորդ խոսակցությունը Ռուբլի մասին թէ ինչքան կարևոր է եղել մարդկանց կյանքում և ինչ մեծ գումար է եղել։ հաջորդը տեսանք արծաթից և ոսկուց պատրաստված հուշադրամներ և հուշամեդալներ։ Մեզ բացատրեցին թէ ինչպես կարելի է հասկանալ որ գումարը կեղծ է։Ծանոթացրեց իմ իրենց կայքի հետ։Ես ուրախ եմ որ նորից գնացի կուրսի հետ իմացա ավելի հետաքրքիր ու կարևոր բաներ։Շնորհակալ եմ ընկեր Ելենայի այս նախագիծը կազմելու համար։❤️

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *