Posted in Հաշվետվություն

Հունվարյան ստուգատես. ամփոփում- հաշվետվություն

Հունվարյան ստուգատես. ամփոփում- հաշվետվություն

Հունվար ամիսը մեզ մոտ բազմաթիվ նախագծեր ու աշխատանքներով լի ամիս եղավ: Ես, ինքս, մասնակցել եմ տարատեսակ բազմաթիվ նախագծերի, որոնք ուզում եմ ներկայացնել:

Ամանորի թոհուբոհից հետո որոշեցի դուրս գրել ամանորյա մեր ամենասիրելի ուտեստները, պատմել դրանց ստեղծման պատմության մասին:

Այս ընթացքում մասնակցել եմ մի շարք նախագծերի, որոնք շատ հետաքրքիր էին ինձ համար:

Ընդհանուր նախագծեր ՝

Թարգմանական աշխատանք

Բանկային համակարգ. հարցեր

Քննարկում բանկային համակարգի մասին

О Иван Бунин

Վահան Տերյան. ընթերցումներ

Պարույր Սևակ. բանաստեղծություններ

,, Զարգացնող և հետաքրքիր խաղեր ` քոլեջի 3- 5 տարեկանների հետ,, նախագիծ

Բնագիտական Դիջիթեք ՝

Փորձել եմ իրականացնել իմ նախագծերը:

,,Կաթնաթթվային բակտերիաներ,, նախագիծ- ուսումնասիրություն (նախնական նախագիծը)

,,Կաթնաթթվային բակտերիաներ,, նախագիծ- ուսումնասիրություն

Մարզական ստուգատես ՝

Որպես մարզական ստուգատես, մենք Քոլեջի ուսանողներով, դասավանդողներով խաղացինք տարբեր ձմեռային խաղեր, ընդ որում նաև ՝ ձնագնդի խաղացինք, սահնակով սահեցինք: :

Մարզական ստուգատես. ձնագնդի, սահնակներ

Մասնագիտական ստուգատես ՝

Մասնագիտական ստուգատեսի հիմքում ընկած էր ամենահետաքրքիր աշխատանքների լուսաբանումը:

О винодельне Ван Арди

О винодельне Воскеваз

Մասնագիտական նախագիծ ,,Էկոզբոսաշրջություն,,

About Machanyan winnery

Ճամփորդություն դեպի Ալլուրիա (Մաչանյան) գինու գործարան

Ճամփորդություն դեպի Գյումրի

Ճամփորդություն դեպի Աշտարակ

,,Պատկերացումների արտացոլանքը,, նախագիծ

Մասնակցել եմ նաև մի շարք հանդիպումների, քննարկումների և զրույցների ՝

Առողջ սնունդ. հանդիպում- քննարկում

Անիմեների աշխարհ. հանդիպում- քննարկում

Մարքեթինգ. հանդիպում- քննարկում

Դիզայն. հանդիպում- քննարկում

Երազներ. հանդիպում- քննարկում

Անիմացիա. հանդիպում- քննարկում

Բանագիտություն, հնեաբանություն. հանդիպում- քննարկում

Մարդու և երեխայի իրավունքներ. հանդիպում- քննարկում

Ֆիլմոգրաֆիա. հանդիպում- քննարկում

Այս հանդիպումների շնորհիվ ձեռք բերեցի շատ գիտելիքներ տվյալ թեմաների հետ կապված: Շնորհակալություն եմ հայտնում կազմակերպիչներին նման հետաքրքիր և ուսուցողական հանդիպումներ կազմակերպելու համար:

Եվ, իհարկե, վերջում ունեցանք կրթահամալիրում իրականացվող ամենամյա փառատոնը ՝ Ղափամայի ծեսը, որը նույնպես աննկատ չանցավ: Շատ հետաքրքիր և համեղ ժամանակ անցկացրեցինք:

https://annahovsepyan.edublogs.org/wp-admin/post.php?post=495&action=edit

Մասնագիտական նախագիծ Էկոզբոսաշրջություն

https://annahovsepyan.edublogs.org/wp-admin/post.php?post=472&action=edit

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *